Surfin' Dudes - Reisverslag uit Sydney, Australië van Sietse Hof - WaarBenJij.nu Surfin' Dudes - Reisverslag uit Sydney, Australië van Sietse Hof - WaarBenJij.nu

Surfin' Dudes

Door: Sietse

Blijf op de hoogte en volg Sietse

01 Oktober 2006 | Australië, Sydney

Howdie Mates, nu maar weer even een update van Down Under. Heb nog niet veel tijd gehad om alle foto's te uploaden maar de meeste van Bangkok en Taipei staan erop. afgelopen vrijdag hebben we een surftripje gedaan met 60 man van de hele groep. super gezellig en nadat ik mijn surfplankje had omgewisseld voor een wat langere ging het een stuk beter. de eerste golf pakte ik meteen goed, stond op mijn plank, en heb het strand gehaald staand. ECHT SUPER DUS. daarna nog 2 keer gestaan en helaas ook 2 keer voorover gedoken. maar dat komt komende week wel als ik naar Byron Bay ga. er zitten nog genoeg mensen van onze groep in het hostel en met de 7 andere op onze kamer is het altijd wel gezellig. voor meer foto's check de sites van mijn roomies: wouterisweg.waarbenjij.nu www.boboldenburger.tk marion.aroundtheglobe.nl
maikel.whereareyou.net
www.lucasstijnman.tk wouterisweg.waarbenjij.nu. mijn overige foto's en berichten komen wel na de surftrip van 5 dagen. dus dat word volgende week zaterdag of zondag. ga maar weer stoppen want moet er om 6 uur uit morgenochtend om de bus te pakken. See Ya!.

  • 01 Oktober 2006 - 10:30

    Camiel:

    Yooo sietsma down under man klinkt tegek daar! Ik wist alleen niet dat je surf addicted was haha goeie attitude hoor en kijk of je ook kunt kitesurfen daar want dan weet je helemaal wat een rush is:P Greetz van Camiel

  • 01 Oktober 2006 - 10:48

    Sabine:

    hey Sietse,

    leuk man om al je verhalen te lezen! Ik hoop dat je nog een te gekke tijd heb daar, maar jou kennende zal dat geen probleem zijn! dikke kus

  • 01 Oktober 2006 - 14:23

    Dpiersma7@tiscali.nl:

    Super goed SIETS......
    Ga je ook nog langs Tasmania.??

  • 02 Oktober 2006 - 11:04

    Tineke T.:

    Ziet er goed uit Sietse! Enjoy X Tineke

  • 02 Oktober 2006 - 13:33

    Kieper:

    Dus jij bent de echte berger beach boy. Leuke verhalen en veel succes.
    P.s. Berdos 4 ligt weer op koers na de nederlaag van vorige week nu een klinkende 6-0 overwinning op de Foresters.

  • 02 Oktober 2006 - 14:31

    Suus:

    Klinkt super allemaal! Nice pics...Geniet van alles, X Suus

  • 02 Oktober 2006 - 15:02

    Dave:

    way to go mate!super om te lezen

  • 02 Oktober 2006 - 17:24

    Femke:

    he broertje
    we hebben er een nichtje bij. mariska is zaterdag bevallen van een dochter. ze heet jasmijn. alles is goed gegaan.
    milou en richard hebben ook een dochter gekregen. Ze heet esmée.
    verder geen nieuwtjes hier. spreek je van het weekend misschien wel weer.
    kus fem

  • 03 Oktober 2006 - 11:35

    Timmer:

    Klinkt top siets!
    Leuk je verhalen te lezen! Geniet en tot snel maar weer ;).
    Groetjes Tim

  • 03 Oktober 2006 - 17:19

    Marijke:

    Hey sietse, wat top zeg... wacht alweer op de volgende verhaaltjes hoor..... Kus Marijke

  • 04 Oktober 2006 - 15:04

    Jeroen Rekers:

    mooie fotos man erg gaaf wil ik ook groetjes

  • 06 Oktober 2006 - 18:33

    Cees:

    bmw staat lekker warm trotters staan op mijn site jou moet er af weet je pass w niet je ciao verkocht waar moet ik het geld op storten gr cees

  • 07 Oktober 2006 - 11:41

    Sas & Maik:

    He Sietse,

    Zo te lezen heb je het super daar. Helemaal te gek hoor. Bruiloft van Barry en Sabina was super. Je had ook helemaal uit je dak gegaan op de lekkere muziek van de band.
    Sabina had afgelopen zondag je kaartje mee naar de voetbal. Hardstikke leuk.
    Bangkok is idd een stinkstad. Wel een belvenis om daar rond te lopen he. Je foto's zijn super en we wachten met smart op je volgende bericht.
    Dikke Kus, Sas

    p.s. zelfs mn moeder heeft het helemaal uitgevonden hoe ze je verhalen kan lezen via de link op de BG site!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Sydney

Sietse

Om mijn wereldreis te volgen. Route: Vanaf Amsterdam met de Bus naar Berlijn. dan door naar St. Petersburg daar op de trein naar Moskou en dan de Trans Mongolië Express naar Beijing waar ik n paar dagen voor de Olympische Spelen aankom (als het goed is). Daarna veel landen in Zuid-Oost Azië bezoeken en uiteindelijk naar Nieuw Zeeland om mijn budget weer n beetje aan te vullen. Maar het allerbelangrijkste: Leef met de dag, Doen waar je zin in hebt en niet te ver vooruit plannen want je weet nooit wat de dag van morgen brengt!

Actief sinds 31 Aug. 2006
Verslag gelezen: 347
Totaal aantal bezoekers 210142

Voorgaande reizen:

20 September 2006 - 05 September 2007

1e Reis naar Australie en Zuidoost Azie

01 Juli 2008 - 30 November -0001

2de Wereldreis.

Landen bezocht: