nog 1 nachtje slapen - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Sietse Hof - WaarBenJij.nu nog 1 nachtje slapen - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Sietse Hof - WaarBenJij.nu

nog 1 nachtje slapen

Door: ik

Blijf op de hoogte en volg Sietse

19 September 2006 | Nederland, Amsterdam

en dan vlieg ik om 14:45 vanaf Schiphol naar Bangkok (Vluchtnr: CI 066) om daar om 6:40 de volgende dag lokale tijd aan te komen.
Dan s'avond een BBQ'tje op dakterras met uitzicht over de Skyline van Bangkok.
volgende dag 13:30 weer het vliegtuig in richting Sydney met een tussenstop in Taipei.

Alle mensen die afgelopen zondag nog op mijn feestje waren, hardstikke bedankt.
Ik vond het een zeer geslaagde avond. hopelijk jullie ook!

Volgende bericht zal uit Sydney komen.

  • 20 September 2006 - 08:59

    Barry:

    Gooit de staatsgreep in Thailand geen roet in het eten?? Kan je daar nog wel veilig heen? In ieder geval veel plezier de komende tijd.

  • 20 September 2006 - 09:00

    Jelle:

    Maak die jongen nou niet ongerust. Wat maakt 1 staatsgreepje nou uit!

  • 20 September 2006 - 09:04

    Wendy:

    O ja! Wist helemaal niet dat je weg ging en dat zomaar een beetje zonder gedag te zeggen! Voorlopig geen Sietse aan de bar dus!! Veel plezier man, hardstikke gaaf dat je dit ga doen!

    X

  • 20 September 2006 - 10:04

    Pieta V.d.heuvel:

    hartstikke leuk dat je nog aan ons hebt gedacht. Hele goede reis en voorzichtig he!!
    Pieta

  • 20 September 2006 - 10:07

    Brigit Hageman:

    Heel veel plezier en leuk om zo via je site een kijkje te nemen in al deze prachtige landen. Geniet ervan! Groetjes Brigit

  • 20 September 2006 - 10:14

    Jannie De Wit:

    Wat ongelooflijk leuk Sietse!! Ook fijn dat je een site hebt aangemaakt, zo kan ik je toch nog een beetje in de gaten houden!
    Heel veel plezier en geniet er van!!!!!

  • 20 September 2006 - 10:15

    Sandra:

    Heel veel plezier jongen!
    Wellicht schuilt in jou de nieuwe 'Crocodile Hunter'? Pas wel op...

  • 20 September 2006 - 10:32

    Jose (RIMA):

    Hopelijk houdt de staatsgreep je niet in de greep. Hele goeie reis, we blijven je volgen.

  • 20 September 2006 - 10:38

    Ina:

    Hoi die Siets,

    Heel veel plezier daar, we zien je wel op Animal Planet ( zie eerdere reactie)
    Groetjes Ina

  • 20 September 2006 - 10:39

    Tineke:

    Geslaagd feestje dus ..zondag, had ook niet anders verwacht. Pas op je zelf. Ik kijk uit naar je verhalen en uiteraard de foto´s..

  • 20 September 2006 - 11:03

    Ella:

    Het was zondag inderdaad gezellig!! Heel veel plezier daar in Australië..
    Groetjes

  • 20 September 2006 - 11:11

    Manus:

    He siets, waar ben je nu punt nl..?
    rustig an men, en zoek die ex van me ff op. geil wijf!
    later

  • 20 September 2006 - 11:24

    Tom Hoekstra:

    Have fun mate!
    En kom niet terug voordat je kan surfen!

    De mozzels en de groeten aan skippy!

  • 20 September 2006 - 11:47

    Dick Piersma:

    Heel veel plezier,en wij blijven je volgen ....

  • 20 September 2006 - 11:59

    Witte Vrede:

    let you're cock bang in Thailand (bangkok) ;-)
    Have fun!mzzls

  • 20 September 2006 - 12:23

    Lisan:

    he siets
    heel veel plezier!! geniet ervan!! liefs lisan

  • 20 September 2006 - 13:29

    Sabina:

    He Siets,
    Jammer dat ik er zondag niet was, maar vrijgezellenfeestje en dam tot dam trok ik even niet(haha nu al oud wijf) In ieder geval heeeeellllveeeeeelll plezier en see you next year mate!!! Dikke kus.

  • 20 September 2006 - 14:02

    Suus:

    Hee Siets!! als t goed is zit je nu in t viegtuig naar Bangkok! Morgen lekker shoppen op Kho Soan Road, gaaf hoor! Ben benieuwd naar je verdere verhalen....ga je volgen!
    Dikke kus en have fun!!! :-) Suus


  • 20 September 2006 - 14:54

    Liesbeth:

    Welkom in Australie en groetjes uit Noord Scharwoude!

    Dag Sietse!

  • 20 September 2006 - 15:22

    Femke:

    he broertje. je bent nu 2 uurtjes onderweg en ik mis je u al. doe ik net m'n pc aan ...heb ik geen internet. lekker hoor. zit nu op jou pc. ik mail de foto's van schiphol wel ff naar je dan kan je die ook op de site zetten. ik ga het filmpje zo ff op hyves zetten. ik hoop dat ie een beetje gelukt is want het ging allemaal wel erg snel. ik hoor morgen wel van je als je in bangkok bent. dikke kus fem

  • 20 September 2006 - 15:31

    Marco V:

    He man, suc6 met alles! later...

  • 20 September 2006 - 17:32

    Miranda:

    Hey siets,

    Jammer dat we niet op je feestje konden zijn. Wij waren zelf in het buitenland (tunesie). Ik wens je super veel plezier in australie. ik zal zo af en toe eens kijken wat je allemaal aan het uitspoken ben. gr miranda

  • 20 September 2006 - 18:10

    Shelley:

    veel plezier!

  • 20 September 2006 - 18:12

    Merel:

    Klonk vanmiddag druk op Schiphol, vast heel gezellig al in het vliegtuig. Heel veel plezier nog een keer he! En zal je verhalen volgen!

    Groetjes Merel

  • 20 September 2006 - 19:10

    Tineke T.:

    Have Fun!!!!!!!!
    XXX

  • 20 September 2006 - 20:15

    Bacchus:

    Coach bedankt voor alle overwinningen. We zullen de trend proberen door te zetten als jij aan het backpacken bent.
    Groeten

  • 20 September 2006 - 20:47

    Will:

    Hoi Siets,de foto's zijn leuk geworden we sturen ze snel naar je toe. Gezellige BBQ morgen in Bangkok é!!!!!!!n pas goed op jezelf. xxx mams

  • 21 September 2006 - 07:42

    !lse:

    hey you,

    heeeeeel veeeeeel suc6 en plezier daarzo.
    we mailen.

    x !lse en thijn

  • 21 September 2006 - 08:55

    Gerda Plug:

    Eindelijk, gaat het toch gebeuren, Spannend hoor. Geniet van deze reis en laat ons hier meegenieten!!! Heel veel plezier

  • 21 September 2006 - 09:53

    Margriet:

    Sietse ik wens je bij deze nogmaals een supertijd toe! Have fun!!
    X

  • 21 September 2006 - 11:06

    Patrick:

    gozer heel veel plezier daar blijf uit handen van de politie ( Mallorca ) en we zien je volgend jaar laters

  • 21 September 2006 - 17:26

    Ramon (bolle):

    was leuk zondag volgende keer drink ik weer echt bier, groeten

  • 21 September 2006 - 17:35

    Joris:

    Dude, welk feestje grrr...

    maarre succes daar! en plezier en blah die blah bla blah blablah

  • 23 September 2006 - 11:28

    Dave:

    howdy mate,ik hoop dat je een top vlucht heb gehad en dat thailand je bevallen is.zorg dat je kings cross niet oversla en drink er maar een van mij in o"malley"s.
    p.s.eentje he

  • 23 September 2006 - 11:30

    Jean:

    He Siets, geniet er van he!!
    xJean

  • 23 September 2006 - 14:17

    Loets:

    He Sietsie, alles goed gegaan jongen tot nu toe? Have fun there !!

  • 23 September 2006 - 17:50

    Foppe:

    echt bier?bolle??

  • 24 September 2006 - 14:36

    Cees:

    lekker solex ritje gehad bonnetje viel mee bar gezellig band gemaakt ivo had haast gr cees

  • 24 September 2006 - 15:33

    Geb Ibink:

    Groetjes van:

    Geb en Mar en Martijn

  • 24 September 2006 - 16:47

    Marijke:

    Hey siets, eindelijk op de plaats van bestemming?? Wij hebben lekker gefeest... x

  • 24 September 2006 - 17:47

    Jeroen:

    hee,alles nog goed???lekker feesten???doe je goed man see you maaje

  • 25 September 2006 - 10:04

    Els Rijkhoff (Rima):

    Leuk Sietse, ik wil je belevenissen graag volgen1
    Was zelf in 1979 voor 6 weken in Australie.

  • 25 September 2006 - 11:17

    Bolle:

    ja Foppe echt bier !!!!

  • 26 September 2006 - 08:29

    Femke:

    he broertje. ben je nou al een keer aangekomen op de plaats van bestemming. laat ff wat van je weten. ik mail zo de foto's ff naar je hotmail.
    kus je zusje

  • 26 September 2006 - 20:31

    Will:

    Hoi Siets, je was moeilijk te verstaan hoor door de telefoon. Ver hé Australié, of was het oorzaak drank??? Gr Will

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Amsterdam

Sietse

Om mijn wereldreis te volgen. Route: Vanaf Amsterdam met de Bus naar Berlijn. dan door naar St. Petersburg daar op de trein naar Moskou en dan de Trans Mongolië Express naar Beijing waar ik n paar dagen voor de Olympische Spelen aankom (als het goed is). Daarna veel landen in Zuid-Oost Azië bezoeken en uiteindelijk naar Nieuw Zeeland om mijn budget weer n beetje aan te vullen. Maar het allerbelangrijkste: Leef met de dag, Doen waar je zin in hebt en niet te ver vooruit plannen want je weet nooit wat de dag van morgen brengt!

Actief sinds 31 Aug. 2006
Verslag gelezen: 400
Totaal aantal bezoekers 210207

Voorgaande reizen:

20 September 2006 - 05 September 2007

1e Reis naar Australie en Zuidoost Azie

01 Juli 2008 - 30 November -0001

2de Wereldreis.

Landen bezocht: