Vaarwel Holland. - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Sietse Hof - WaarBenJij.nu Vaarwel Holland. - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Sietse Hof - WaarBenJij.nu

Vaarwel Holland.

Door: Sietse

Blijf op de hoogte en volg Sietse

01 Juli 2008 | Nederland, Amsterdam

Jawel hoor. ik gaat er weer vandoor. Na 9 Maanden terug in nederland is het wel weer mooi geweest en vertrek ik morgen 1 Juli richting China. Vanaf Amsterdam zal ik met de bus Via Berlijn en door Polen, Litouwen, Letland en Estland naar St. Petersburg gaan. Vervolgens pak ik de Trein naar Moskou en daar neem ik De
Trans Mongolie Express richting Beijing. Een Traject van 7622 dwars door Rusland Mongolie en China. Onderweg stop ik nog bij het Baikalmeer in Irkoetsk
(diepste meer ter wereld) voor n lekker gebakken vissie. Daarna weer de Trein in naar Ulaan Baatar (Mongolie) hier heb ik 20 dagen de tijd om het land n
beetje te verkennen en door de Gobi Woestijn te trekken. Vervolgens pak ik de Trein weer Richting China en langs de Chinese Muur om uiteindelijk op 3
Augustus voor de Olypische Spelen in Beijing (Peking) aan te komen. Verder pak ik nog even een Zonsverduistering mee op 1 Augustus in Mongolie (zie
http://en.wikipedia.org/wiki/Solar_eclipse_of_2008_August_1) en wil ik ook de Finish van de 10de Editie van de Gumball 3000 Rally meemaken in Beijing op 16 Augustus (http://www.gumball3000.com/rally). Voor de rest zie ik het allemaal wel en vooral niet te ver vooruit plannen uiteraardt. Berichtjes, Email en
SMS'jes zijn altijd welkom. Voor degene die hem nog niet hebben: +31621942622. Bellen heeft geen zin.

  • 01 Juli 2008 - 04:38

    Witte:

    Veel plezier Siets!

  • 01 Juli 2008 - 06:01

    Tineke:

    Te gek Siets!

    Have fun

    X Tineke

  • 01 Juli 2008 - 06:01

    Bert Grijs:

    nou daar gaan we weer, ik hoop natuurlijk weer op een hoop nieuwe en leuke berichten. veel plezier en doe ze maar de groeten van mij

  • 01 Juli 2008 - 06:22

    Ramon:

    ha die siets , veel plezier op je lange reis naar China de groeten en tot kijk

  • 01 Juli 2008 - 06:47

    Lisanne:

    hey siets
    hele veel plezier!! wat een geweldige reis ga je maken!
    veel liefs lisan

  • 01 Juli 2008 - 06:51

    Marjolein:

    Heb me even aangemeld en ga je verhalen volgen! Echt super, veel plezier!

    Kus

  • 01 Juli 2008 - 06:52

    Laura:

    vaarwel, dat klinkt eng! maar eh heeeeel veel plezier siets!
    x lau

  • 01 Juli 2008 - 06:57

    Lisette:

    Wat super gaaf!!! Marion en ik hadden het dit weekend nog over je!! Is ook toevallig!! Ik zal me ff aanmelden, ben wel benieuwd hoe het je zal vergaan!! Have fun!

    x

  • 01 Juli 2008 - 08:15

    Tineke:

    Ik kijk alweer uit naar je verhalen en uiteraard de foto's.
    Enjoy your trip!

  • 01 Juli 2008 - 08:17

    Dave, Kelly En Boy:

    Heel veel plezier!!!!

    x

  • 01 Juli 2008 - 08:29

    Vanessa:

    siets, you crazy chicken ;)
    have fun traveling & take care of yourself.
    kisses from köln,
    vanessa

  • 01 Juli 2008 - 08:50

    Nelson:

    hej sietse

    het is al weer een tijdje geleden eh!
    ik zou zeggen veel plezier me u tripje.

    groetjes een van die gekke belgen( australie)

  • 01 Juli 2008 - 09:26

    Sanne:

    Sietse! Jeez je gaat gewoon weer weg, hoe gaaf echt! Die reis die jij nu gaat maken wil ik ook ooit nog keer doen. Heel erg leuk, ik ben heel benieuwd naar de mooie verhalen die weer komen gaan.. Enjoy!!!
    Life is what you make of it..
    xx Sanne (travelmate ozzie)

  • 01 Juli 2008 - 12:22

    Shell:

    Siets,

    Omwijs veel plezier en geniet ervan!

    x Shell

  • 01 Juli 2008 - 13:46

    Margriet:

    Hee Siets,
    Goede reis en heel veel plezier! Dikke X

  • 01 Juli 2008 - 13:54

    Nicole:

    Hé Siets,
    Ben jaloers... heel veel plezier!
    xuz

  • 01 Juli 2008 - 14:21

    Els S.:

    hey siets!!
    wat een gave reis weer zeg!!
    geniet er van, enne, ik ga je verhalen zeker volgen!
    heel veel plezier en goede reis!!
    liefs els

  • 01 Juli 2008 - 15:06

    Suus:

    Jahaaa...9mnd is veel te lang in Ned he?! ;-)
    Er is zoveel moois te zien, en jij mag dat weer gaan ontdekken...lets keep in touch! Suerte en KUS

  • 01 Juli 2008 - 15:09

    Daan:

    He Siets!

    Als ik het zo lees begint het bij mij ook zeker weer te kriebelen! Veel plezier daar en ik sta in je lijst hoor!

    Groet,

    Daan (Jumbo;))

  • 01 Juli 2008 - 16:24

    Marc Schouten:

    Sietse heeeeeel veel plezier and take care groetjes van ons en tot ziens!!

  • 01 Juli 2008 - 17:39

    Femke:

    he broertje, nog 2 uurtjes en dan gaan we riching amsterdag om je uit te zwaaien. heel veel plezier, pas goed op jezelf en op je spullen (hihi)
    en niet te lang weg blijven anders kom ik je opzoeken. dikke kus van je zusje

  • 01 Juli 2008 - 20:29

    Tom Hoekstra:

    Lekker Sietsma!
    Door dit soort acties begint het bij mij toch ook wel aardig te knagen...
    Maarja, wie weet.. ooit nog eens! Ik ga al je stories lezen!
    Have fun man!
    Grts. Tom

  • 01 Juli 2008 - 21:59

    Marrie:

    Kan nog net gefeliciteerd met je nichtje (Jolanda 27 jaar vandaag) Siets heel veel plezier en tot ziens Dikke kus Marrie en de rest

  • 01 Juli 2008 - 22:52

    Hester:

    Super wat je gaat doen zeg!! Ben wel jaloers hoor, zou ik ooit ook willen doen! Geniet van alles wat je gaat doen, zien en meemaken!!

    Kus Hes

  • 01 Juli 2008 - 23:57

    Tim Oz 2006-2007:

    Ey man, ik ben wel jaloers, ik zou ook wel zo'n reisje willen maken! Helaas moet ik eerst even een studie afronden. Daarna weer lekker reizen. Veel plezier he en zeg maar dat je de neef van Guus Hiddink bent, dat levert vast wel enig profijt op in Rusland!

  • 02 Juli 2008 - 06:57

    Dees:

    Wauwww wat cool !!!
    Je weet het nog niet maar ik zit ergens stiekem verstopt in die tas van jou :D hihi

    Ik wens jou heeeeeel veel plezier !!! en zal je verhalen zeker volgen, Goeie reis !

    liefs dees

  • 02 Juli 2008 - 08:24

    MarNix:

    Sietsuh! Iedereen wil het ooit nog eens gaan doen, jij doet het gewoon! Goed bezig, enjoy the good life!

  • 02 Juli 2008 - 14:10

    Ella:

    Hey Sietse,

    Heel veel plezier en geluk met alles wat je gaat mee maken!!! Hou ons op de hoogte.....

    Veel liefs

  • 02 Juli 2008 - 15:25

    Joris:

    jeej zeg alweer op pad... goed bezig, mongolie staat ook nog op mijn lijstje maar t zal r voorlopig niet van komen, huisje boompje baantje .. je kent t vast niet haha reisze!!

  • 02 Juli 2008 - 17:30

    Dpiersma7@tiscali.nl:

    Sietse ...Ik hoop dat je weer veel plezier en een hoop nieuwe ontdekkingen mag meemaken.We zien je berichten wel weer tegemoed...Groeten Dick en Laura Piersma .....

  • 02 Juli 2008 - 20:38

    Will:

    Hoi Siets, nogmaals lekker genieten, ik ben het met Femke eens, als je te lang weg blijf komen we je weer opzoeken. Dikke kus Mam

  • 03 Juli 2008 - 16:34

    Liesbeth En Theo:

    We gaan weer genieten van je reisverhalen Siets!!!

    Groetjes van theo en liesbeth

  • 04 Juli 2008 - 08:11

    Wim Vd Berg:

    Siets!! MEGA tof!!goede reis groeten

  • 07 Juli 2008 - 09:36

    Jan Krijgsman:

    Ha die Siets,..

    Of moet ik je nu Swiebertje gaan noemen,...jij zwerft heel wat af en ik ga je reis natuurlijk volgen, echt te gek dat je dit gewoon doe! Hier in Melbourne is het echt winter nu, koud hoor met 16 graden, zonneschijn en amper regen...hihi!
    Het gaat je voor de wind Siets en geniet ze!

    greetz,...Jan

  • 08 Juli 2008 - 09:07

    Oma Nini:

    Hallo Sietse, dit wordt een spannend avontuur !! Heel veel geluk en plezier op je reis, zovelen genieten met je mee! Groetjes, oma Nini

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Sietse

Om mijn wereldreis te volgen. Route: Vanaf Amsterdam met de Bus naar Berlijn. dan door naar St. Petersburg daar op de trein naar Moskou en dan de Trans Mongolië Express naar Beijing waar ik n paar dagen voor de Olympische Spelen aankom (als het goed is). Daarna veel landen in Zuid-Oost Azië bezoeken en uiteindelijk naar Nieuw Zeeland om mijn budget weer n beetje aan te vullen. Maar het allerbelangrijkste: Leef met de dag, Doen waar je zin in hebt en niet te ver vooruit plannen want je weet nooit wat de dag van morgen brengt!

Actief sinds 31 Aug. 2006
Verslag gelezen: 625
Totaal aantal bezoekers 210165

Voorgaande reizen:

20 September 2006 - 05 September 2007

1e Reis naar Australie en Zuidoost Azie

01 Juli 2008 - 30 November -0001

2de Wereldreis.

Landen bezocht: