Nieuwe website - Reisverslag uit Road Town, Britse maagdeneilanden van Sietse Hof - WaarBenJij.nu Nieuwe website - Reisverslag uit Road Town, Britse maagdeneilanden van Sietse Hof - WaarBenJij.nu

Nieuwe website

Door: Sietse

Blijf op de hoogte en volg Sietse

19 Mei 2012 | Britse maagdeneilanden, Road Town

Hallo allemaal.
Het is alweer n tijdje geleden dat ik hier wat heb geschreven (zeg maar gerust n paar jaar) maar voor degene die nog niet wisten dat ik inmiddels op mijn eigen boot verder rond de wereld zeil hierbij de link naar onze nieuwe website:

het is helaas wel alleen in Engels dus hopelijk kunnen jullie het n beetje volgen.

anders is er altijd nog Google Translate:

• 19 Mei 2012 - 21:42

Liesbeth:

Siets ik ga je weer volgen op de nieuwe website. Heel leuk!
    Wel ietsjes lastig dat je in het engels schrijft. De ned. vertaling is n.l. niet je van het .....!!!En mijn Engels is nl ook niet, je van het..!!
    Goeie reis samen en de groetjes!

• 20 Mei 2012 - 23:27

Will:

Hoi Sietse en Jennifer, wat 'n leuke webblog, hoop dat hier vele mooie verhalen op komen te staan.
    Veel reisplezier, en op naar het zuiden.
    XXX Mam

• 13 Juli 2012 - 19:10

Vronie:

hoy siets en jennefer ik ga jullie weer volgen wat zijn jullie goed bezig zeg en dat met jullie eigen schip geweldig groet entot ziens vronie

• 17 Juli 2012 - 08:53

Mark:

Hee Sietse. net weer even bijgelezen. Wat een gaaf avontuur gaan jullie tegemoet, veel plezier en succes
    Schip ahoy!!!!!!!!!!!

• 27 Juni 2013 - 10:17

SHISHCO Koopmans SY:

Beste (Ex) Vertrekker,

We zijn/komen dit jaar weer terug in Nederland. Thuis zijn is heel tweeslachtig. We zijn blij onze dierbaren weer om ons heen te hebben maar wat missen we de warmte, de vrijheid, de zee en nog zo ontelbaar veel mooie dingen van onze reis.

Om zo’n reis wat prettiger af te ronden leek het ons leuk om de Ex Vertrekkers nog eens bij elkaar te krijgen. Een soort reunie in oktober, ergens in het midden van het land. Dan kunnen we onze reis nog eens herbeleven en oude contacten weer opfrissen.

Als programma idee( naar keuze bij te wonen );
    ’s Morgens - Bijpraten bij de koffie
    ’s Middag - Lezing van een inspirerende zeiler o.i.d.
    ’s Avonds – Napraten bij diner en/of borrel

Als dit je wat lijkt stuur dan z.s.m., onverplicht, je e-mail-adres naar shishco@live.nl
    omdat de weblogs e.d. in de komende tijd van internet zullen verdwijnen en we jullie dan niet meer terug zullen kunnen vinden.

We houden je op de hoogte van de vorderingen en hopen op een grote opkomst.